Výběrové řízení – Komerční banka

0
71
zhlédnutí

U Komerční banky jsem se hlásila na post Podpory aplikací pro bankovní poradce (Praha). Jinak řečeno jistý druh „helpdesku“. Asi po týdnu mi volala HR, která se mě zeptala na základní otázky, proč tahle pozice, proč KB a poté předala moje údaje mému potenciálnímu přímému nadřízenému. Po dvou dnech mi opět volala HR, že si šéf přeje mě vidět. Jela jsem. Vstala jsem ve 3 ráno a dorazila na čas. Pohovor probíhal běžnou formou, tudíž žádné assessment. Přítomen byl šéf, potenciálně budoucí kolegyně a já.

Otázky zcela běžné, jako vystřižené z HR manuálu. Co vás motivuje, co pro vás bude nejtěžší, proč jste odešla z minulého zaměstnání, co vás demotivuje, koho byste si vzala do týmu, atd. Jednoduše psychologické otázky, kterýma na sebe máte prozradit, jací jste. Trvalo to asi půl hodiny (ačkoliv byla původně avizována hodina). Osobně jsem z toho neměla úplně nejlepší pocit, ale paní HR se ozvala znovu, že chce reference z bývalého zaměstnání. 

Práce mě lákala, platově by mi také vyhovovala, prostředí vypadalo úžasně, vzhledem k tomu, že Praha – Stodůlky jsou fungl novej a moderní komplex, KB banka má skvělý bonusy, nicméně mezi mnou a panem šéfem neproběhla ta správná „chemie“. Proto jsem dala nakonec přednost jiné nabídce Air Bank z Brna.

Nicméně musím ocenit, že komunikace ze strany personalistů byla velmi živá. Nenechávali mě čekat dlouho, a pokud to bylo nutné, neustále mě ujišťovali, že celý proces stále probíhá. Profesionální přístup, který odráží pozici KB na trhu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Prosím napište komentář!
Prosím, vložte své jméno

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.